Club med -Welcome Home!

Ani de zile am refuzat sa merg in resorturi all inclusive. Nu-mi placea ideea pur si simplu, iar fara copil fiind nici nu vedeam vreun motiv sa calatoresc in acest sistem.

Ulterior a aparut copilul si ne-am gandit vacantele in functie de interesele lui. Dupa ce am opus rezistenta, m-am lasat convinsa de nevoie sa merg intr un asemenea loc. In Turcia. Poate n-am nimerit unde trebuie, dar dupa 2 zile as fi platit dublu numai sa merg acasa. O pot comfirma prietenii care au fost cu mine. Acum, dupa experienta Club Med in Mauritius, inteleg si de ce.
image3-1
Eu am un principiu pe care incerc sa-l aplic in tot ce fac. Daca tot este sa incerc ceva, ei, atunci “go for the best” cum zice americanul.
Conceptul Club Med a fost infiintat in 1956 de un francez destept pe nume Gerard Bizet care a inteles ca ceea ce cauta oamenii este fericire, asa ca a transpus aceasta nevoie intr -un loc, un “sat” unde oamenii sunt asistati incat sa fie fericiti. Acest concept este insasi filozofia all inclusive-ului. Tot ce a urmat dupa este doar imitatia conceptului all inclusive inventat de Club Med.

In primul rand ca se merge pe ideea ca familiile care vin aici sa se simta ca acasa. De alfel la revenirea in Club, personalul ti se adreseaza spunandu-ti “welcome home”. Tonul personal si abordarea individuala se simte in orice se intampla aici. Clubul este denumit “village” si managerul este”chef de village”. Fiecare turist este cunoscut de personal – numele, preferintele culinare, numarul de copii si in general fiecare detaliu care conteaza incat sederea in acest loc sa devina o experienta de neuitat.
Nimeni nu este intruziv, nu esti implicat in activitati pe care nu vrei sa le faci, nu se urla, nu se danseaza in grup, nu esti deranjat cu nimic decat daca vrei… insa! Copiii experimenteaza zilnic un Paradis! In asa fel incat adultii il pot trai pe al lor.
All inclusive include nu numai oferta culinara, orice fel de desert sau bautura (de la sampanie Moet sau Tattinger, pana la Pina Colada), dar include si zeci de activitati sportive: golf, catamaran, yoga, scuba diving, trapez, fitness, volei, tenis.

Cum de la mic pana la cel mai mare toti turistii trebuie sa plece fericiti exista un fabulos mini club med si chiar baby club med in interioriul “village”-ului – ceea ce mi se pare absolut fantastic! Si credeti-ma ca este atat de minunat felul in care se distreaza aici cei mici incat am regretat foarte tare ca am fost fara Sasha in aceasta vacanta.
Sunt 70 de cluburi in lume insa eu vreau sa vi le recomand pe cele 2 pe care eu am avut sansa sa le vizitez in Mauritius.
mauc_x903_020albc_i115_025 Club Med Albion Ile Maurice
Mauritius este un vis de destinatie, pur si simplu paradisul pe pamant, iar conexiunea de zbor cu Turkish Airlines este perfecta. Se pleaca de la Bucuresti la 8 seara, escala scurta pe Ataturk as always, servicii incredibile, zbor de noapte catre Mauritius. In avion scaune comode chiar si la economy, iar patul din bussines este comparabil cu cel al unui hotel. Mancarea la bord este livrata de celebra firma austriaca Do and Co si este la fel de gustoasa ca mancarea de la un restaurant de top. Zborul este lin si placut, iar orarul este perfect mai ales pentru familiile cu copii.

In Mauritius exista doua Cluburi, ambele cu nume frumoase si peisaje fabuloase. Unul de 4 tridente (numarul de stele Club Med) si altul de 5 tridente. Ambele cu aceaasi filozofie a turismsului, evident.
Club Med Albion Ile Mauricemauc_d112_031A004_C051_0913UW

Club Mediterranee, La Point, Mauritius

La Point aux Cannonier nu este un resort mare dar este incredibil de frumos, iar sentimentul pe care-l am avut aici este cel ca parca eram “acasa”. Genul ala de loc nesofisticat, cu oameni veseli, plaja spectaculoasa, camere spatioase in care singurul lucru pe care l-am avut de facut a fost sa ma relaxez in timp ce priveam marea in 4 feluri de turcoise cum numai aici gasesc. Evident si aici, ca la fiecare Club Med, exista zeci de activitati sportive si o groaza de lucruri interesante pentru copii.

Dupa cateva zile de stat aici am plecat spre cel de al doilea Club Med din Mauritius, cel de 5 tridenti, care se cheama Plantation d’ Albion, care pentru mine este sinonim cu paradisul. Am fost in zeci de locuri splendide, am fost chiar in Mauritius acum 2 ani, insa aici am avut senzatia ca ma aflu in Paradis.
Resortul se intinde pe 23 hectare de rezervatie naturala, plaja e imensa, zecile de plante exotice colorate se desfasoara in toata splendoarea lor oriunde vezi cu ochii.
Zeci de pasari colorate m-au incantat cu trilurile lor… pana si pisici am gasit aici ca Paradisul sa fie real pt mine. 🙂
In fiecare dimineata si seara vedeam ciurde de copii bucurandu-se de vacanta. Programele pentru ei sunt uluitoare -treasure hunt, dansuri, catamaran, yoga, scuba diving, discoteca, circ, trapez, volei, dasuri, cooking, pictura orice cu gandul nu gandesti. N-am vazut in viata mea atatea fete de parinti relaxati si copii fericiti. It’s all about happiness and feeling at home! Intr-o lume a turismului de masa, depersonalizat, Club Med practica o filozofie a turismului fericirii personalizate.
ileana-badiu-super40-clubmed-5-2ileana-badiu-super40-clubmed-4
Processed with VSCO with a4 preset
Sunt 70 de locatii Club Med in lume si mi-as dori sa imi dea Dumnezeu ocazia sa pot vizita in viata asta, impreuna cu ai mei, cel putin jumatate dintre ele. Cu acest gand m-am despartit de insula asta minunata si atmosfera ei de vis!

Foto: Emil Costrutsemnatura Ileana-Recovered

Alte articole

2 Comments

• Florina
    October 3, 2016

Pozele sunt splendide,iar tu superba ca de obicei :). ceea ce mi se pare mie esențial pentru ca beneficiarii să se simtă ca-n Paradis, cum spui tu, este partea aia nevăzută, aia din spatele apei cristaline și anume trainingul tuturor angajatilor pentru ca voi să va simtiti perfect si, mai ales, sa va doriti sa mai reveniti si la anul si chiar aducand copiii.

• Super40
      October 4, 2016

Multumesc tare mult,ma bucur ca-ti plac pozele 🙂
      Mai urmeaza o serie frumoasa facuta de acelasi fotograf!