#SephoraReinventedIcons

De ce este Sephora un brand iconic, deja? Pentru ca nu este un comerciant de cosmetice, este de 45 de ani un promotor, un inovator, un deschizator de drumuri.

Sephora nu sta niciodata asteptandu-si clientele sa vina la raft, sa-si ia produsele, sa achite si sa plece, ci creeaza lumi in care femeile se simt asa cum se simteau in cofetariile copilariei. Asa cum voiai sa incerci toate prajiturile colorate asa doresti sa incerci orice marca si produs pe care-l gasesti in Sephora sub diverse concepte din ce in ce mai creative, mai frumoase si care sa te faca sa te indragostesti de ingrijirea proprie.
171a8697deeditat
Sunt brandurile noi, care vin din urma cu multa imaginatie, cu ambalaje care te uimesc la fel de mult ca si calitatea produselor: Too Faced, Make up for ever, Benefit Cosmetics, Kat von D si multe altele, dar sunt si cele clasice. Acele branduri care au facut deja istorie, care inseamna supremul in universal cosmetic: Guerlain, Kenzo, Narciso Rodriguez, Lancome, Armani, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, spre exemplu.

171a8833deeditat
Le stie toata lumea, clar. Nu mai au nevoie de introducere, daaaar, dar, au nevoie de permanenta reinventare pentru a ramane in prim-planul consumatorilor. Si aici intervine Sephora cu imaginatia si suportul pe care-l ofera atat clientilor, cat si brandurilor pe care le comercializeaza: Reinvented Icons este noul concept. Parfumuri emblematice in editii limitate.
171a8832deeditat
Si cum numai persoanele care au trecut printr-o adevarata reinventare pot promova acest concept, iata-ne primind un nou “candy box”. Ai peste 40 de ani si trebuie sa tii pasul cu prezentul? Ce-ti trebuie? Munca si creativitate. Cam asta este si ideea editiilor limitate Sephora. Unele dintre cele mai cunoscute si apreciate parfumuri din lume au fost recreate de artisti, cel putin la nivel de ambalaj si de mesaje. Cei care iubesc editiile limitate, colectionarii de inedit si fascinatii de touch-uri artistice in general, vor fi uimiti cum 9 parfumuri clasice au indraznit sa se recostumeze: Mon Guerlain… ilustratii de Alex & Marine pe sticla, Le petite robe noire… redesenat intr-o tusa moderna de Kuntzel & Deygas, Flower… editie exclusiva semnata de Mademoiselle Red, For her… un flacon recreat exclusiv pentru aceasta editie si semnata Narciso Rodriguez, La vie est belle… cu tine, scris in muuuulte limbi pe sticla emblematica, Si… are “doar” schita unei rochii de seara facuta de mana lui Armani, Mon Paris… poarta o cravat neagra cu dunga alba, pentru un stil sic si urban, Eaux fraiches… ca de obicei Jean Paul Gaultier abordeaza jocul feminine si masculine in viziunea lui proprie.
171a8759filtered1
Cand iti place frumosul, iti place Sephora, “Destinatia suprema a frumusetii”, dar mai ales cand marii creatori vin in intampinarea ta cu abordari unicate si speciale n-ai cum sa rezisti bucuriei de a fi frumoasa mergand pe mana creativitatii! Super40 sustine mereu ideile si abordarile deosebite, reinventarea si imaginatia, frumusetea si grija de sine, micile lucruri care chiar fac diferenta intre anost si special.

#sephorareinventedicons
#exclusivlasephora
#super40

Photo Credits: @Nicogrigore

semnatura Ileana-Recovered

Alte articole

Leave a Reply