After Eight… cele mai frumoase momente de dupa… 8

After Eight… cele mai frumoase momente de dupa… 8 – by Ileana Badiu

1. Pai, la ce se poate gandi o femeie, cand este intrebata, care este cea mai frumoasa intamplare din viata ei, care a avut loc dupa ora 8… romance, normal! Eram in Mexic, intr-una dintre cele mai frumoase vacante din viata mea. Eram la o petrecere cu Joaquin Bonilla si Ovidiu Buta, o petrecere d-aia, tipic Mexicana, ca in filme, da?! Cu toate ingredientele: caldura tropicala, tequila de la mama ei, mariachi autentici. In mijlocul a 150 de mexicani eleganti si exuberanti cum sunt ei, actualul meu sot, intr-o regie impecabila, se pune in genunchi si ma cere de nevasta. Ole! Chiar nu ma asteptam. Stie cat imi plac surprizele asa ca a tinut totul foarte bine ascuns. Va dati seama cand am spus DA?! Cum 150 de mexicani zgomotosi au inceput sa aplaude, sa strige, sa ne pupe, de parca erau la nunta in sine. Da dupa 8 si dupa vreo 8 tequile.

2. Mi-era rau. Dar mie mi-e destul de des rau, da’ mi-era tare rau. Prietenii se tot rugau de mine sa merg la doctor, eu nu si nu. Imi treceau prin cap toate bolile planetei, desi ma simteam mai gravida decat graviditatea in sine. Dar, pentru ca Sasha a venit greu la noi, tot nu-mi venea sa cred si mai degraba ma lamentam, cum fac eu de obicei si nu ma puteam hotara ce sa fac. Era trecut de 8 cand la insistentele prietenilor din casa si a sotului meu, am cumparat un test de sarcina si… da, dupa 8 am aflat ca miracolul meu se afla la crescut.

3. Asta este o poveste in sine, pe care trebuie s-o scrie, musai Ana! Voi spune doar partea in care, dupa ce vreo doi ani am visat la o pisica portocalie obsesiv… a aparut la usa mea Ana. Il aveam pe golden retriever-ul Jean si pe adorata mea pisica Matilda, dar imi trebuia musai, musai un pisic portocaliu! Sotul meu, alergic la pisici nu voia sa auda, asa ca Ana, pe care o suduie si acum, promitandu-i de ani de zile c-o sa-i aduca ca pet un pui de capra, un pui de tarantula sau de boa constrictor, a aparut la usa mea, intr-o seara, dupa 8 cu o cusca mica, care continea un mat, cat o brosa portocalie de prins in piept. A trebuit sa-l spalam ca venise cu mare “noroc”: de frica facuse pe el si era plin de rahat. Dupa ce l-am samponat si parfumat, ne-am uitat la el si am zis asa: prietena Anei de la care-l luase se numeste Carmen, iar culoarea portocalie a pisicului e atat de intensa , incat… Carmin este numele perfect! L-am botezat pe loc, dupa 8, iar el, “mititelul” s-a facut un martan de 8 kg…

4. Ahh, vremurile alea cand traiam din spontaneitate! Stateam cu Ana, aveam o masina nou nouta si libertatea de a face oricand orice. Cand s-or fi pierdut toate astea?! Ma rog, ne-am uitat ochi in ochi, am pus mana pe pasapoarte, pe cateva carpe fiecare si am plecat in primul nostru road-trip, pana la Viena si inapoi. Ni s-a parut cu mult mai palpitant sa plecam atunci, pe loc, cand ne-a venit ideea, decat sa asteptam pana a doua zi. Era dupa 8 cand ne-am inceput aventura, ma rog, vedeam bine pe vremea aia si aveam si rezistenta…
untitled-1

After Eight… cele mai frumoase momente de dupa… 8 – by Ana Bitu

1. Primul sarut. Mi-l amintesc asa de bine de parca nu ar fi trecut 30 de ani de-atunci. Era dupa 8, era 9. Petrecerea era intr-un apartament superb in zona Lahovari. Purtam o fusta de blugi prespalati, imprumutata de la o colega si o camasa oversized de la tata. Imi dadusem unghiile cu sidef alb, pentru prima data. Ma simteam tare frumoasa si sigura pe mine, dar cand am ajuns… baiatul de care imi placea, se ocupase …😊. Tristete maxima! Dar, dar, din senin si din frumos, imi este prezentat fratele unei colege, Sabin. Brunet, cu ochi mari negri, ma rog, cum imi plac mie barbatii, pana in ziua de azi. Si am dansat si am tot dansat si a venit acel sarut, ACEL prim sarut, pe care il am in minte si acum si care m-a facut ca aceasta activitate sa devina una dintre preferatele mele in viata 😊.

2. Am ajuns pe insula Rang Yai, vizitand Phi Phi Island cu o barca. Aici trebuia sa mancam un pranz, sa stam pe o plaja divina si in jur de 8 sa plecam inapoi spre Phuket. Era 31 decembrie. Urma sa facem revelionul la restaurantul hotelului, unde eram cazati. Pe ce se apropia ora 8, pe aia simteam ca nu vrem sa plecam din acel paradis. Si ne-am hotarat: hai sa facem revelionul aici! Dupa 8, 8 persoane ne-am organizat si am ramas, la revelionul lucratorilor de pe insula pe care nu era picior de turist. Noi si thailandezii veseli. A fost cel mai frumos revelion din viata noastra, a celor 8, dupa 8, cu baie in ocean la trecerea dintre ani, cu lumanari ingropate in nisipul alb, cu lobsteri gigantici si orice bautura dorita, cu somn in cabanute de bambus, cu dimineata, singuri pe o plaja alba cu turquoise… after eight.

3. Prima data la discoteca, da?! Incepea de la 9 seara, pe vremea mea. Aveam 16 ani, si m-a luat Ileana, fata mai umblata, nitel, la discoteca Belatina. Era la Tineretului. Am rugat-o sa ma ajute cu toalele, ca nu stiam cum se imbraca lumea pe la disco. Si a mea, s-a gandit ca cel mai bine e sa ma deghizeze in cantareata de cor. Chiar corul bisericii. Probabil ii era frica sa nu sara toti handralaii pe mine, sau nu stiu… Aveam fusta maica-sii pe mine, neagra, lunga pana la jumatatea gambei, din triplu voal si o camasa de matase lucioasa, alba cu maneca scurta si umerasi. Tzipla! M-am dus emotionata, am uitat insa, de tinuta de cor si am dansat pe ring de era sa-mi sfasii fusta de doamna in etate. Am agatat si cel mai frumos baiat, pacat ca nu prea articula coerent, ca altfel era chiar dragut. Dupa 8, in 1990.

4. Era intr-o sambata acum 3 ani. Ileana m-a chemat la ea, ca vrea sa vorbeasca ceva important cu mine. M-am dus la ea, dupa 8. Eram doar noi doua si urcate in varf de pat ne-am uitat pentru prima oara la prezentarea proiectului ce avea sa se transforme in #super40, intr-o noua forma de exprimare si in ceva care ne umple sufletele si mintile de bucurie. Si pentru ca era dupa 8… parteneriatul cu After Eight este unul dintre preferatele noastre!