Hi, my name is Alex and I’m a BB (BMW Believer)

Nu am fost intotdeauna pasionat de automobile. Abia pe la varsta de 2 ani am inceput sa simt furnicaturi pe sira spinarii cand vedeam cate o masina straina intr-un Bucuresti in care diferentele intre “locuitorii” cu patru roti se faceau doar prin numarul de inmatriculare par sau impar.

10463984_10203059514622089_4470794722132839400_n
Sunt nascut in ’81, intr-o familie norocoasa din punct de vedere automobilistic si cam atat. Si acum, la aproape #super40, sunt norocos tot doar la masini.

Tata era demnitar, ceea ce inseamna ca, inainte chiar sa ma nasc, eram deja pe shortlist-ul de aprobare pentru o Lada 1500. Probabil de aia m-am si grabit sa-mi plimb pampers-ul (da, aveam) la 8 luni de sarcina si primele zile de viata pe bancheta din spate a masinii.
Singurele amintiri pe care le pastrez din perioada ’81-‘87 sunt legate de drumurile lungi pana la bunica la Hunedoara si discutiile aprinse atunci cand mama voia sa conduca si tata nu o lasa, desi ea platise masina… Si mai tin minte colectia mea de vreo 3000 de masinute Majorette, aduse din toata lumea. Cu ele am ramas dupa 5 ani de divort cumplit in care demnitarul a furat din casa tot ce a putut cara cu Lada aia 1500. Si, daca ar fi platit pensie alimentara vreodata, probabil colectia mea ajungea mai sus.
19143101_10211104502421756_4432661844582392062_o
Ramas cu mama, ne jucam amandoi pe strada de-a recunoasterea marcilor, culorilor si motorizarilor. Imi promitea ca imi va arata lumea cat de curand, din cele mai frumoase masini.
Tot pe strada eram atunci cand am vazut-o prima oara. Anul de gratie 1990. Era rosie, agresiva dar extrem de eleganta. Era prima Serie 5 din Bucurestiul post-revolutionar.
bmw_seria_5
Mami, uite, pe asta o vreau!
S-a uitat la mine cu linistea omului care poate sa-si indeplineasca o promisiune, m-a luat de mana si a sunat la poarta in fata careia era parcata masina. Nu a plecat de acolo pana nu l-a convins pe proprietar sa i-o vanda. Omul abia o adusese din Germania. Mama avea 40 de ani.
seria-5
V-am povestit cele de mai sus nu ca sa storc o lacrima ci pentru a intelege ce inseamna pentru mine BMW. Intamplator, cam acelasi lucru inseamna si pentru ei: caracter puternic, asumare si bucurie.
Fara neaparat sa vrea, prin episodul din ’90, mama m-a invatat ce inseamna un caracter puternic, asumarea unei promisiuni si bucuria realizarii. Cat despre bucuria mea de copil, pot spune doar ca in timp a devenit fascinatie.
La aproape 37 de ani tot ca un copil ma bucur, oricand conduc un BMW. Si am norocul de a fi simtit aceasta bucurie in fiecare moment din ultimele 4000 de zile. Da, de 11 ani conduc exclusiv aceasta marca. Pentru ca merit si pentru ca merita.
Am inceput cu Seria 1, mezinul rebel si hiper-activ al familiei.
seria-1_3cabrio
seria-3-cabrio
Apoi, mi-a facut cu ochiul o domnisoara topless, dar extrem de frumoasa si eleganta – Seria 3 cabrio. Dupa o relatie pasionala, ca cele de vara, am decis sa revin cu picioarele pe asfalt, in paralel devenind un tata responsabil, la volanul unui X3.
x3
seria-3_2
seria-3_3
seria-3
x4

30698022_10213752447218721_67895186612551680_n
Dar pentru ca viata ne da mereu semne cand nu e momentul potrivit, m-am reintors la eleganta sportiva a unui Seria 3 coupe. A fost cea mai lunga relatie de pana acum si chiar daca tocmai s-a terminat, am ramas foarte buni prieteni.
Acum, am gasit alaturi de X4 o relatie matura, genul ala in care ne completam reciproc.

Abia astept pragul de 40. Presimt o criza a varstei de mijloc dar si un Seria 5. De ce 5?
Pentru ca ma fascineaza echilibrul perfect dintre putere si relaxare, dintre frumusete si determinare, dintre exaltare si asumare. Cam ca fetele astea de la #super40.

Alte articole

Leave a Reply